02 October 2010

အိပ္ရာထျပီးေနာက္(၄)


ဖုန္းဆက္တယ္။
ကာဘြန္းဒိုင္ေအာက္ဆိုဒ္ေတြဆီ
သစ္ပင္ေတြ၀မ္းခ်ဳပ္ေနေၾကာင္း
ေနမင္းက။

လမ္းတစ္ေကြ ့မွာ ေတြ ့တယ္
ေျပာတယ္၊
ကံၾကမၼာက
သူ ့တစ္ကိုယ္လံုး ယားနာေပါက္ေနေၾကာင္း
(ဦးေခါင္းမွ လြဲ၍)။
ကြ်န္ေတာ္တို ့က
ေျပာတယ္၊
ကြ်န္ေတာ္တို ့မွာ ယားနာမေပါက္ေၾကာင္း
(ဦးေခါင္းမွ လြဲ၍)။

အဲကြန္း အနံ ့မေကာင္းဘူးတဲ့
ခ်စ္သူက ေျပာတယ္၊
အေမ ့ကို ေျပာတယ္
အေမ့ ယပ္ေတာင္တစ္ေခ်ာင္းၾကိဳးေနျပီ
ကြ်န္ေတာ္က...။

ဟဲလို
ခင္ဗ်ား အျပင္မွာလား
ဟုတ္ကဲ့
ကြ်န္ေတာ္လည္း အတြင္းခန္းထဲမွာ မဟုတ္ဘူး
ခင္ဗ်ား ေရွ ့မွာ
မွန္ကြဲစေတြၾကဲ ျပန္ ့ေနျပီ
ခင္ဗ်ားေရာ ကြ်န္ေတာ္ပါ အတြင္းခန္းမွာ ေရာက္ေနျပီ။

ညီဇံလွ
(02 Oct 2010)

1 comment:

ေလေျပ said...

ေနာက္ထပ္ အထုိထုိမ်ားကုိ ဆက္လက္ေရးသားနုိင္ပါေစ အစ္ကုိ ။။ ကၽြန္ေတာ္ေတာ့္ ၾကိဳက္တယ္။